L’arquitecte de Benimàmet ha replicat, en la seua defensa, que eixa cara també li va inspirar per a fer altra obra inútil de la Ciutat de Les Ciències i Les Arts de València, l’Àgora, més coneguda com la Clòtxina, la qual cosa ja justificaria eixa insignificant despesa de només mil milions d’euros de res.
La cara del Calatrava de formes fastuoses i inversemblants, quasi fantàstiques, li va permetre protagonitzar excel·lents pel·lícules com El ETE y El Oto, Makarras Conexion, gravar discos insuperables com Ay, coño me comí una vaca loca y otros éxitos i fer de doble de Mick Jagger en alguns concerts dels Rolling Stones sense que ni Keith Richards s’adonara del canvi.
Els ajuntaments de Nova York, Venècia i Bilbao, on Calatrava també ha deixat la seua empenta arquitectònica, han suplicat a la família que no facen més edificis, pel·lícules ni discos, per l’amor de Déu. A canvi, acceptarien construir una piràmide on soterrar els seus bunyols-nyaps per a tota l’eternitat.