Baldoví confia que "els Reis no portaran carbó" sinó un nou govern que "ajudarà a resoldre els problemes dels valencians"

La formació valencianista, que s'ha reunit amb els socialistes aquesta setmana i preveu donar el 'sí' a Pedro Sánchez, defensa que les seues propostes són "totalment raonables, de sentit comú i en clau absolutament valenciana"
14 desembre 2019 13:11h
Si no canvien les coses, Compromís donarà el seu 'sí' a Pedro Sánchez, "i a canvi els valencians tindrem solució pròxima a alguns d'eixos problemes que fa tant de temps que estem reclamant", ha argumentat Baldoví. Imatge d'arxiu. / EDUARDO PARRA, EUROPA PRESS

VALÈNCIA. Compromís es mostra optimista amb les negociacions per a formar un nou govern espanyol. "Jo sempre dic que els Reis enguany molt probablement no portaran carbó, sinó un nou govern", ha dit el diputat Joan Baldoví aquest dissabte al matí, tot afegint que "esperem que siga també un govern que ajude a resoldre els problemes com ens mereixem i necessitem els valencians".

Baldoví, que ha fet aquestes declaracions coincidint amb la celebració d'un Consell Nacional del Bloc –el màxim òrgan de decisió del partit nacionalista entre congressos–, ha explicat que aquesta setmana van tindre una reunió amb el PSOE a Madrid i que la setmana que ve en tindran una altra. "Després hi haurà una reunió final amb els dos equips negociadors per si arribem finalment a eixe acord, que convé a tots i que tot l'arc parlamentari valencià signaria", ha exposat el diputat valencianista, i ha continuat: "Són unes propostes que el nostre parlament valencià ha aprovat diverses vegades i, per tant, són totalment raonables, de sentit comú i en clau absolutament valenciana". 

Així doncs, si no canvien les coses, Compromís donarà el seu 'sí' a Pedro Sánchez, "i a canvi els valencians tindrem solució pròxima a alguns d'eixos problemes que fa tant de temps que estem reclamant", ha argumentat Baldoví.

next