La defensa de Torra creu que hi haurà sentència abans de 15 dies perquè ha sigut un "judici exprés"

L'advocada Isabel Elbal creu que el president català no es va inculpar perquè tot i que va admetre que no va retirar les pancartes amb els llaços grocs, "ningú es pot inculpar d'un delicte que no ho és"
19 novembre 2019 11:27h
El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, acompanyat de la seua família. / MARIA BELMEZ, ACN

BARCELONA (ACN). Isabel Elbal, advocada del president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, ha opinat que hi haurà sentència sobre el cas de les pancartes abans de 15 dies tenint en compte que ha sigut un "judici exprés". 

En declaracions a Catalunya Ràdio, ha indicat que no té l'agenda del tribunal, però ha fet aquesta suposició per la "celeritat inusitada" del procediment i per com es va desenvolupar el judici. "Era un judici amb moltíssima prova i testimonis i va quedar reduït a quatre o cinc testimonis i amb una prova practicada mínima", ha ironitzat. 

A parer seu, Torra no es va inculpar, perquè tot i que va admetre que no va retirar les pancartes amb els llaços grocs, "ningú es pot inculpar d'un delicte que no ho és". "La Junta Electoral no és una autoritat superior que estiga per sobre del president", ha insistit Elbal.

next