Comunicat de l'equip de govern de Riba-roja

Davant els fets greus denunciats pel Grup Municipal de Ciudadanos (suposats enregistraments en dependències municipals) i després del Ple Extraordinari celebrat aquest matí per a aprovar una comissió de recerca, l'Equip de Govern de Riba-roja declara:

1. La creació d'aquesta comissió d’investigació respon a un fet molt greu que de demostrar-se suposa un delicte tipificat en el Codi Penal.

2. La desconfiança generada per unes pràctiques poc democràtiques que desacrediten l'honorabilitat dels representants triats en les urnes.

3. Mentir com el portaveu de Riba-roja Puede reconeix en les seues declaracions públiques en diversos mitjans de comunicació és indigne de la seua condició de representant públic.

4. Utilitzar la mentida, la coacció i la intimidació per a manipular i condicionar l'opinió d'alguns col·lectius en particular i de la ciutadania en general suposa una forma d'actuar en política pròpia de països poc democràtics i organitzacions concebudes per a delinquir.

5. Reprovem rotundament la fixació que té el portaveu de Riba-roja Puede Rubén Ferrer contra el portaveu d'EU i membre d'aquest equip de govern Rafael Gómez amb l'únic propòsit de traure rèdit electoral i erosionar al govern.

6. L'estratègia d'assetjament i enderrocament contra el govern de progrés que practica Rubén Ferrer, portaveu de Riba-roja Puede, al qual no li importa en absolut pactar i acordar constantment amb el Partit Popular, ha quedat en evidència des del principi de la legislatura.

7. Els fets que ara es dirimeixen constaten l'actitud (prepotència, supèrbia i ego) i l'escassa talla política d'aquell que es presenta com a candidat a alcalde, davant els seus votants, davant el col·lectiu que pretén liderar i davant la ciutadania de Riba-roja de Túria.

8. Aquest equip de govern li ha oferit a Riba-roja Puede en nombroses ocasions formar part del mateix o participar en les reunions , no obstant açò, aquests han preferit pactar amb el PP, incomplint així l'objectiu principal del Pacte de l’Ateneu que no és un altre que construir una alternativa estable i duradora de progrés.

Malgrat totes les dificultats que se'ns presenten, l'objectiu de l'equip de govern és seguir treballant, amb més il·lusió si cap, per a desenvolupar i aplicar polítiques progressistes que milloren la qualitat de vida dels nostres veïns.

No hi ha cap comentari

Comenta aquest article