La Fiscalia recorrerà contra la condemna per abús i no per agressió sexual als violadors de Manresa

El ministeri públic va elevar l'acusació a agressió sexual en l'últim moment, però l'Audiència de Barcelona va acabar descartant aquest delicte
6 novembre 2019 11:10h
Centenars de persones es van concentrar aquest dilluns a València contra la sentència als agressors de Manresa. / DANIEL GARCÍA-SALA

MANRESA (ACN). La Fiscalia recorrerà contra la sentència de l'Audiència de Barcelona que condemna per abús sexual i no per agressió cinc acusats de la violació en grup d'una menor a Manresa el 2016, segons han informat fonts del ministeri públic. 

El tribunal va imposar a cinc joves penes d'entre 10 i 12 anys de presó, i en va absoldre un altre. La Fiscalia va decidir elevar l'acusació a agressió sexual en el seu informe final, però l'Audiència de Barcelona va acabar descartant aquest delicte argumentant que la xica, que aleshores tenia 14 anys, estava inconscient i, per tant, no es va produir violència ni intimidació.

next