
La promesa de Cantó en la Magdalena: "Els castellonencs podran decidir si viuen a Castellón o a Castelló"

CASTELLÓ DE LA PLANA. El candidat de Ciutadans (Cs) a la Generalitat, Toni Cantó, ha assegurat aquest dissabte que, si ix triat president, "els castellonencs podran decidir lliurement si viuen a Castellón o a Castelló, i no on el Botànic els ha imposat amb el canvi del topònim de la ciutat".
Així ho ha afirmat en la seua visita a la capital de la Plana Alta amb motiu de l'inici de les festes de la Magdalena, després que el ple del Consell aprovara aquest divendres la denominació en valencià del municipi.
A banda d'aquesta proposta, Cantó ha assegurat que la formació taronja prepara "un programa per a rellevar el Botànic, un govern que no és el que els castellonencs i valencians mereixen". "Si Cs lidera el Consell, es preocuparà pels vertaders problemes dels castellonencs i no a coartar llibertats i imposar sectarismes", ha insistit.
Com a objectius, ha apuntat "crear riquesa i ocupació; retornar als pares la llibertat per a triar la llengua en la qual volen que estudien els seus fills, i acabar amb les llistes d'espera de sanitat i amb la mala gestió de dependència".
"En definitiva, treballarem per les polítiques socials que mereixen els castellonencs i valencians", ha promés en la seua visita al costat de les candidates estatal i autonòmica, Sandra Julià i Merche Ventura, i els regidors de Cs de l'Ajuntament de Castelló de la Plana.