Muro acull la XI Fira Gastronòmica del 2 al 4 d’octubre
Show cooking; animacions musicals amb Hilari Alonso, Ballet Gabriel Amador i els grups tarannpa, Burumballa i el Veí de Dalt; i jocs per a xiquets, entre les activitats programades enguany
L’edició d’enguany, a més de contemplar activitats com Show cooking, i jocs per a xiquets, comptarà amb animacions musicals com ara les actuacions del cantaor murer Hilari Alonso, del Ballet Gabriel Amador i dels grups Tarannà, Burumballa i el Veí de Dalt, principalment.
El divendres dia 2 d´octubre, i amb motiu de la inauguració de la Fira Gastronòmica, el cantaor murer Hilari Alonso farà un repàs del seu repertori tradicional.
A l’endemà, dissabte 3 d’octubre, tindrà lloc una actuació del Ballet Gabriel Amador a l'escenari ubicat a la plaça Matzem. A més a més, eixa mateixa jornada i en el mateix emplaçament, la Fira Gastronòmica de Muro comptarà amb les actuacions dels grups Tarannà, Burumballa i el Veí de Dalt.
Entre els participants enguany d’aquest certamen gastronòmic figuren La Vaqueria del Camp d’Elx, Anís Salas, Gurgu, Food Truck La Picadora, Ruchey, Bodegues Xaló, Pastabona, Co-m-me, Artesans Silvestre, Carnisseria Beniarbeig, La Saforenca, Mossets artesans La Coqueria, Joan de la Casa, restaurant La Vil·leta, Distribucions J Gadea, Cervesa Artesana Spigha, Forn La Vila, Pastisseria El Salero, Cots Café-Bar, Embotits Ca Pablo, Colla de Cimonis Correcagarneres, UB, Biosca Centre Jardineria i La Despensa Gourmet, entre d'altres.
Aquest lloc web fa ús de cookies amb la finalitat de recopilar dades estadístiques anònimes d'ús de la web i millorar el funcionament i personalització de l'experiència de navegació de l'usuari.
Més informacióAceptar