Els partits del Botànic mantindrien la majoria amb només un escó més que PP i C’s

Enquesta: Els populars pujarien fins als 41 diputats, Ciutadans cauria fins als 8 escons i els deixaria a un pas de l’empat amb el tripartit. Compromís i Podem baixarien diputats
10 octubre 2016 01:00h

RedactaVeu / València.

Com cada 9 d’Octubre diversos mitjans de comunicació valencià llancen les seues enquestes per a visualitzar el panorama polític i sobre la intenció de vot si es celebraren a hores d’ara eleccions autonòmiques.

El diari Levante-EMV publicà ahir una enquesta sobre intenció de vot en la qual els partits que formen el Govern del Botànic salvarien la majoria absoluta per tan sols un escó, es a dir, un empat tècnic.

En aquest sondeig, realitzat abans que esclatara la crisi del PSOE a nivell estatal, el PP obtindria 41 diputats, el PSOE 25, Compromís16 escons, Podem 9 i C’s, 8 diputats.
 




 




 
next