‘Manipulació’ de l’informe que justificava l’ERO de RTVV

Compromís assegura que l'informe ha sigut remès “de manera incompleta” i demana al TSJ que “done per no executada la sentència”
7 setembre 2013 01:00h
EFE / València.

La portaveu adjunta de Compromís en Les Corts, Mónica Oltra, ha denunciat la “manipulació” per part del Govern valencià de l'informe elaborat per la consultora Price Waterhouse sobre Radiotelevisió Valenciana (RTVV), i en el qual es va basar l’ERO aplicat en l'empresa pública.

En un comunicat, aquesta formació ha assenyalat que va rebre el document després d'una denúncia interposada el passat 19 de juny i que una sentència del Tribunal Superior de Justícia (TSJ) valencià obligara al Consell a lliurar-lo, “donada la seua negativa a facilitar informació”.

Segons ha assenyalat Oltra, una vegada va tenir accés al text, la “sorpresa i posterior indignació” ha sigut comprovar el seu contingut i observar “amb claredat que la informació subministrada està manipulada”.

La coalició assegura que l'informe ha sigut remès “de manera incompleta”, atès que “l'índex indica que consta de 80 pàgines i només s'han remès 77”.

“Precisament falta tot el punt titulat com a Anàlisi econòmica del model organitzatiu proposat, així com les pàgines relatives al model organitzatiu de la Televisió Valenciana, una part d'enorme interès per contenir les indicacions en les quals s'ha basat l’ERO”, ha afirmat.

Compromís ha demanat al TSJ que “done per no executada la sentència” i obligue al Consell al “compliment íntegre de la decisió dictada, remetent la documentació completa”.

Per a Oltra, el fet de “no complir amb una sentència judicial i seguir ocultant informació fonamental de l'informe” sobre RTTVV és una “mostra més de la falta de transparència i abús de poder del govern de Fabra”.
Subscriu-te al nostre butlletí per rebre les últimes novetats al teu correu.
next