Puig: "De Corredor Mediterrani sols n'hi ha un i està encallat"

El president de la Generalitat reclama "defugir polèmiques absurdes" i desbloquejar la infraestructura
/ València
23 abril 2017 01:00h
Puig demana al PP que se sume a l\'acte del 25 d\'abril a les Corts en protesta pels Pressupostos Generals de l\'Estat.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat aquest diumenge que "sols hi ha un Corredor Mediterrani", si bé ha matisat que "el que és veritat és que, a aquest corredor, hi ha maneres diferents d'accedir". Al seu parer, cal "defugir polèmiques absurdes".

"Corredor Mediterrani n'hi ha un i ara està encallat, el que hem de fer és desencallar-lo d'una vegada", ha reivindicat durant una visita a la 52a Fira del Llibre de València en ser preguntat per la defensa del corredor "en dos ramals" realitzada aquest divendres per la presidenta andalusa, Susana Díaz. 

"El que sí que va proposar la presidenta d'Andalusia, i amb la qual cosa estic d'acord, és que en comptes de gastar-se diners en rescatar autopistes a la zona de Madrid, el que s'ha de fer és invertir aquests 3.000 milions de manera urgent i immediata en el Corredor Mediterrani", ha subratllat el cap del Consell.

Crida al PP

A més a més, Puig ha manifestat la seua "decepció" davant l'absència del PPCV en l'acte de rebuig als Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) previst per al dimarts 25 d'abril. El president de la Generalitat ha fet una crida als populars perquè acudisquen a la reunió i que continuen "estant al costat dels valencians i no al costat de Rajoy i del PP".

next