
Emergències activa l'avís groc per vents al nord del territori aquest dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat Valenciana ha activat l'avís groc per vents al litoral i a l'interior nord de la demarcació de Castelló per a la jornada d'aquest dilluns.
El Centre de Coordinació d'Emergències informa del risc de vents nivell groc per a demà dilluns, a l'interior i litoral nord de #Castelló. pic.twitter.com/bzl7KYjhHB
— GVA 112CV (@GVA112) 9 de desembre de 2018
Les ratxes de vent ja han sigut fortes aquest diumenge i en alguns punts de la demarcació s'han superat els 80 quilòmetres per hora, segons ha indicat el 112 en el seu compte de Twitter. De fet, a l'observatori de Fredes (el Baix Maestrat) s'ha arribat als 88 quilòmetres per hora. A Vilafranca i a Morella (els Ports) han patit ratxes de 55 quilòmetres per hora, mentre que a Vinaròs (el Baix Maestrat) se n'han registrat 42.
Seguiment vents #Castelló. Sense novetat @SIAB_Castellon. Ratxes (km/h, font @AEMET_CValencia ):
— GVA 112CV (@GVA112) 9 de desembre de 2018
La Pobla de Benifassa-Fredes: 88
Morella: 55
Vilafranca 55
Vinaros: 42